Trend mluví jasně: diváci přecházejí od lineárního televizního vysílání ke streamovacím službám. Sledující jsou náročnější a vybíravější než tomu bylo dříve. Některé streamovací platformy ale nabízejí svým sledujícím větší výhody než jiné. Mezi top výběr se řadí čtyři, Netflix (NASDAQ:NFLX), Walt Disney (NYSE:DIS), Roku (NASDAQ:ROKU) a fuboTV (NYSE:FUBO).
1. Netflix
Netflix přišel se streamováním ještě dříve než se spustil boom tohoto způsobu sledování pořadů. Nikdo mu nemůže upřít první místo v žebříčku streamerů. Po celém světě má přes 209,2 milionu platících účtů.
Rozsah služby je výhoda, která umožňuje rozdělení nákladů mezi více platících uživatelů. Historie Netflixu je přes dvacet let dlouhá, proto přesně zná preference svých uživatelů. Netflix za posledních sedm let zvýšil měsíční předplatné ve Spojených státech již pětkrát, ale stále roste.
2. Walt Disney
Velkým nováčkem v oboru je Disney+, který zatím funguje pouze dva roky. Úspěch této společnpsti svědčí o jejích bezkonkurenčních vlastnostech. Disney má na kontě nejúspěšnější filmy na zemi, provozuje nejnavštěvovanější zábavní parky na světě, je špičkou na trzích. Proto na svých platformách může Diney nabízet bezkonkurenční filmové trháky.
3. Roku
Roku si rozumí s celým spektrem streamovacích aplikací a jeho prostřednictvím si můžete stáhnout tisíce služeb. V loňském roce Roku bojoval s novými službami, ale nakonec došlo k dohodě. Obchodní model Roku funguje, meziroční nárůst příjmů v minulém čtvrtletí dosáhl 81 %.
4. fuboTV
Ti, kteří se rozhodli odpojit kabel od svojí televize se obrací na služby živého televizního vysílání. fuboTV je jen malým hráčem, do karet mu hraje především sportovní obsah. Lákavé jsou především příjmy z reklamy, protože cílovým publikem jsou sportovní fanoušci. Další výhodou je sklon sázet u těchto diváků, proto je očekáváno spuštění sázkové aplikace.