Říká se, že data jsou novou ropou. A ať to některé překvapí a jiné možná ani ne, na začátku roku 2020, společnost Pinterest (NYSE: PINS) přišla s 10 předpovědmi, které se staly skutečností.
Mezi tyto předpovědi patřilo například to, že lidé budou zdobit své domy čerpáním inspirace různými kulturami z celého světa. Podle dat společnosti, v minulém roce došlo k 160% meziročnímu nárůstu ve vyhledávání pro indické obytné prostory a 120% meziročnímu nárůstu u japonských napouštěcích van.
A proč by měla tato informace zajímat investory a inzerenty? Společnost generuje své příjmy zobrazováním reklam. Zároveň generuje čím dál tím více do portálů elektronického obchodování. Díky znalosti toho, jak souvisejí vyhledávající témata na platformě s nastávajícími trendy, společnost může lépe informovat značky o tom, co lidé chtějí. To následně vede k řízení a vývoji produktů a účinnosti reklam.