Není žádným tajemstvím, že byl letecký průmysl jednou z největších obětí pandemie. Pokud jde o Boeing , Covid-19 pouze zvýšil tlak na společnost, ta se i bez něj totiž musela za posledních pár let vyrovnat s důsledky havárie letadla 737 MAX.
„I když nadále vidíme riziko pro plán výroby Boeingu 737 MAX, věříme, že kombinace oživení osobní dopravy, vyšších cen pohonných hmot a zlepšeného finančního zdraví leteckých společností podpoří plány dodávek společnosti Boeing na maximum. Kromě toho věříme, že čtvrtý kvartál roku 2020 činil minimální počet objednávek Boeingu a věříme, že výhled objednávek letadel v roce 2021 bude pozitivním katalyzátorem. I když se akcie výrazně posunuly ze svých minimálních hodnot v březnu 2020, věříme v další vývoj,“ okomentoval analytik Canaccord Ken Herbert, proč si myslí, že jsou vyhlídky Boeingu rozhodně pozitivní.
Herbert považuje cíl výroby Boeingu 31 modelů MAX měsíčně do začátku roku 2022 za nereálný a předpokládá, že společnost sníží plánovanou produkci MAX. Věří, že „většina tohoto tlaku zasáhne dodavatelský řetězec“.
Celkově si analytik myslí, že Boeing „bude nadále těžit ze své přitažlivosti jako hry na znovuotevření a oživení hospodářství, jakož i ze silné exekuce v letech 2021 – 2022“. S touto úvahou Herbert hodnotí akcie Boeingu BUY spolu s cenovým cílem 275 dolarů. To zvyšuje potenciál na 23 %.