Deliveroo v první polovině letošního roku zdvojnásobila počet objednávek – zájem o rozvozové služby trvá i po změkčení protikoronavirových opatření. Tato britská společnost vyřídila od začátku roku do 30. června celkem 148,8 milionu objednávek, což je znatelný nárůst oproti loňským 74,5 milionům. Co se ztrát týče – Deliveroo v prvním pololetí vykázala ztrátu před zdaněním 104,8 milionu liber, oproti 128,4 milionu ve stejném období loni.
Generální ředitel k výsledkům dodal, že nezaznamenávají propad po znovuotevření služeb v Británii. Znovuotevírání ve Francii a Itálii mělo podle představitelů společnosti jen mírný dopad, což by ale odpovídalo i sezónnosti. V Asii pak Deliveroo zaznamenalo velmi rychlý růst. Společnosti se podařilo dosáhnout takových výsledků i přes katastrofální primární nabídky akcií. Společnost se toho dne propadla až o 30 %, a to kvůli obavám investorů o udržitelnost služby.
Dlouhodobý růst společnosti závisí především na udržení poptávky ve světě. Podle vedení Delivery Hero by ale mohlo být Deliveroo podhodnocené. Velká konkurence v odvětví tlačí tyto společnosti do konsolidací. Navíc se minulý týden nechal původem estonský Bolt slyšet, že se hodlá angažovat v odvětví online dodávek potravin. Deliveroo navíc investuje do potravinářského zboží. Hrubá marže společnosti klesla na 7,8 z loňských 8,8 %.