Reklamní vzrůst společnosti Amazon

Amazon, budova

Společnost Amazon je jeden ze dvou nejrychlejších segmentů digitální reklamy. Reklamní odvětví společnosti Amazon se v posledních letech velmi aktivně pustilo do odvětví digitální reklamy, poukazuje na to i fakt, že za posledních rok tento segment přesáhl 30 miliard dolarů.

Oblast digitální reklamy by mohl velmi podpořit hospodářský výsledek Amazonu. Mezi hlavní segmenty digitální reklamy patří maloobchodní média a připojený televizor.

Bannery ve vyhledávačích, sponzorované nabídky na domovské stránce a na stránkách produktů, to všechno je součástí maloobchodních médií. Amazon se pyšní dominantní pozicí na tomto trhu, jelikož téměř každý maloobchodní prodejce nabízí tyto druhy reklamy. Velkým konkurentem je společnost Meta, která velmi aktivně podporuje nakupování a inzerci maloobchodníků na Facebooku a Instagramu. Celkový zájem o nakupování pomocí sociálních sítí velmi roste a v budoucnu se bude nejspíše pyšnit velkému zájmu.

Amazon také hojně využívá Fire TV, na kterém má více jak padesát miliónů aktivních uživatelů. Obliba Fire TV dává Amazonu skvělou možnost držet tempo s konkurenty v oblasti streamovacích platforem, a tudíž v poslední době zaznamenávají nárůst prodeje reklamy. Napomáhá tomu i možnost zhlédnout na Fire TV exkluzivní kontent z dílny společnosti Amazon, jako například Thursday Night Football by Amazon.

Reklamní byznys Amazonu je již velmi úspěšný a jedinečný, ale podle analytiků by se tomuto odvětví mělo více a více dařit. A dokonce by se v budoucnu měla stát více a více atraktivní pro investory.

Leave a Reply

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *