Český portál Slevomat loni zvýšil obrat o 18 procent na 2,5 miliardy korun. Růst přičítá zaměření se na zážitky a cestování, úspěšné bylo i předvánoční období. Na Slevomatu v loňském roce stejně jako předloni nakoupilo 800.000 zákazníků. Firma očekává dvojciferný růst i letos. Dnes o tom informovala ČTK.
Slevomat loni prodal více než 242.000 pobytů v tuzemsku a 53.000 pobytů a 73.000 zájezdů v zahraničí. „V tuzemském cestování nadále posilujeme a to zejména díky přímým rezervacím. Do našeho rezervačního systému se nám podařilo zařadit už převážnou část nabídky ubytovacích kapacit,“ uvedl ředitel Slevomatu Ladislav Veselý.
Portál před Vánocemi prodal téměř 600.000 dárků. Lidé nakupovali především sportovní a adrenalinové zážitky, wellness pobyty a gastronomické zážitky. Podle Veselého k úspěšným prodejům přispěla nová možnost sdílení poukazů na dárky i rozšíření uplatnění firemních benefitů. „Zákazníci benefity v práci mohou směnit na kredity na nákup u nás,“ doplnil Veselý.
Slevomat vznikl v roce 2010. Podle informací na webu má více než 1,3 milionu registrovaných zákazníků. V roce 2018 spustil vlastní cestovní kancelář CK Zanzo zaměřenou na dovolené v exotických destinacích. Na pozici ředitele Slevomatu od letošního ledna nastoupil Ladislav Veselý. Nahradil Marii Havlíčkovou, která portál vedla šest let.
Podle Asociace pro elektronickou komerci Češi loni nakoupili v internetových obchodech zboží za rekordních 155 miliard korun. Je to o 15 procent více než v roce 2018.
Zdroj: ČTK
One comment